Inloggen

Schoonmaak

Fijn wonen doe je in een fijn huis én in een fijne omgeving. Ook een schone nette flat hoort hierbij. Voor het schoonmaken van de algemene ruimtes maakten we afspraken met een schoonmaakdienst. Als huurder betaal je hiervoor maandelijks via je servicekosten. Maar wat valt er nu precies onder het schoonmaakprogramma van jouw flat? En wanneer kun je de schoonmaker verwachten? Dit lees je op deze pagina.

Nieuwe schoonmaakpartijen

Een tijd lang waren de bewoners en wij niet tevreden over de schoonmaak in sommige flats. Ook wilden we de schoonmaak graag samen met andere corporaties en op een professionele manier inkopen. Daarom zijn er vanaf 1 juli 2024 twee nieuwe schoonmaakpartijen: Bluegroep.nl en Mako Cleaning Service.

Een nette flat geeft een fijn gevoel

Als je in een flat woont zorg je er samen voor dat de algemene ruimte netjes blijft. De schoonmaak maakt hier een deel van uit. De wijkbeheerder van Ressort Wonen bekijkt regelmatig de entreehallen, de bergingsruimtes, de trappenhuizen en de galerijen. Hij bespreekt het resultaat van zijn rondes waar nodig met bewoners of met het schoonmaakbedrijf. Zo houden we samen je flat netjes.

Zie je dat de schoonmaak niet voldoet? 

Kijk dan hiernaast naar de schoonmaakprogramma's. Misschien is de schoonmaker nog niet geweest, of wordt iets pas bij een volgend bezoek schoongemaakt? Is de schoonmaak echt niet op orde? Bel dan dezelfde dag nog met Ressort Wonen via (0181) 25 20 99. 

 

Samen met jou als bewoner houden we de flat schoon en opgeruimd