Betaalverzoek via de mail
Wil je liever niet via een automatische incasso betalen? Dan kun je ook kiezen voor een betaalverzoek via de mail. We zenden je dan maandelijks een betaallink. Wel zo makkelijk. Het enige wat we nodig hebben is een juist emailadres. Je kunt een emailadres aan ons doorgeven via het contactformulier. Lukt het niet om op deze manier te betalen? Maak het bedrag dan zelf over naar rekeningnummer NL29BNGH0285043838 met als omschrijving je adres. Of betaal via de pinautomaat op ons kantoor aan de Juliana van Stolberglaan 7 in Rozenburg. Dit kan iedere werkdag tussen 8.30 en 16.30 uur. We helpen je graag.
Wil je je rekeningnummer wijzigen?
Gebruik dan dit machtigingsformulier. We hebben voor een wijziging wel eenmalig je handtekening nodig.
Problemen met betalen?
Het kan een keer gebeuren dat je te laat bent met betalen. Of dat er onvoldoende saldo op je rekening staat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via (0181) 25 20 99. Zo voorkom je dat de huurachterstand oploopt. Je kunt ons ook bereiken via Whatsapp op nummer (06) 25 35 66 51. Samen kijken we naar een passende oplossing.
Heb je vaker geldproblemen of andere achterstanden?
Kijk dan gerust op de website Geldfit voor goed advies. Soms helpt het om een overzicht in te vullen van al je inkomsten en uitgaves. Zo'n overzicht en meer tips vind je bijvoorbeeld op de site van het Nibud.